Berpantang Di Rumah Mak Sbb Suami Tak Jaga Tp Didesak Pulang Oleh Suami. Suatu Hari Masa Aku Tengah Sidai Kain….

| April 22, 2017 | 1 Comment

Berpantang Di Rumah Mak Sbb Suami Tak Jaga Tp Didesak Pulang Oleh Suami. Suatu Hari Masa Aku Tengah Sidai Kain….  | Tak  tau nak luah kat sapa lagi, xda tempat nak meluah. Saya & suami saya adalah pasangan muda. Ya… benar kata ibu saya jgn terlalu berharap. macamni kisahnya, saya & suami x lagi tinggal sebumbung lepas saya bersalin..asalny lps bersalin 7 bulan yg lepas, sepatutnya saya berpantang di rumah mertua tetapi ibu saya telah membawa saya balik atas sebab diri saya yg tgh berpantang x terjaga.

Masa saya berpantang kat sana, makanan tenghari xda siapa yg sediakan..baju saya & baby suami langsung x hiraukan. Air mandi bby saya yg sediakan dari hari pertama berpantang semuanya  dari a ke z saya lakukan sendiri. suami saya ni baran orangnya, masa sy mengandung dulu dia dah sepak terajang perut saya yg tgh sarat. dia dera saya dari segi fizikal & mental sjk saya mengandung lagi.

Oleh sbb ibu saya x tahan tgk saya x terurus masa pantang, dia bawa saya balik sampaikan mak cik saya sanggup dtg dari jauh & berpisah skjp dgn suami dia untuk menjaga saya & bby dlm pantang..alhamdullilah urusan berpantang terjaga. tapi, hari2 suami saya dok sindir dok keji saya x nak balik rumah mertua..masalahny sekarang ni suami saya sendiri x nak tidur rumah family saya. saya sedih sangat2 sbb dulu masa syg preggy saya yg bbysit anak buah saya..tpi masa sya pantang, diorang x pedulikan langsung saya & bby.

44 hari pun berlalu & saya serta bby pun balik atas desakan suami saya..nak tau kenapa dia dok desak? sebab dia cuma nak seks!!!!! Allahu, saya x kuat…4 hari balik rumah mertua, saya masatu tgh kemas2 rumah suami saya jaga anak dlm bilik…kebetulan adik ipar (lelaki) cuti masa tu. nak tau apa jadi masa saya naik atas jengok bby? dia cakap saya menggatal dekat bawah. dia cakap saya jual tetek dgn adik dia. sdgkan saya cuci & sidai baju kmi bertiga, masak & buat air sbagainy..x cukup dgn tu, dia pergi terajang perut saya, sampaikan anak saya yg baru berumur sebulan tgh tidur dia letak dlm bakul pakaian! bila saya melawan nak protect anak saya dia ugut guna pisau nak bunuh saya. saya jadi takut & saya sepak * & saya sepak dia.

Sekarang ni kami x lagi duduk sebumbung sbb saya dah kerja bbysitter pulak jiran mak saya…dia x nak tidur rumah family saya sbb x selesa rumah ni kecil (flat) lagipun mil saya larang dia tidur rumah saya…kerja rumah dia langsung x nak tlg…haritu anak saya demam dia x nak bwk pegi klinik sbb dia mngantuk nak tidur..dia langsung xda rasa tanggungjawab.bila saya suruh dia hantar saya ke tmpt kerja, dia bagi alasan letih..sampaikan anak saya xda org jaga masa mak saya tgh driving plg lepas hantr saya kerja..Allahu saya x kuat…

Saya bertahan selama ni sebab ANAK saya…saya x nak dia x merasa kasih syg seorang ayah, walaupun ayah dia x pernah tanya khanar dia.

GAGALKAH SAYA SEBAGAI SEORANG ISTERI?
PATUTKAH SAYA BERTAHAN DEMI ANAK SAYA?

Selama ni saya & bby saya dh ke tahap berdikari sendiri je..semua ny saya buat sendiri…tanggubgjawab batin dia slalu desak saya, tpi dia x miss bagi nafkah sbb takut mak saya marah kat dia sbb slama ni mak saya yg banyak beli brg bby saya bukan dia & keluarga mertua. bli brg bby pun berkira. sampaikan anak saya masuk emergency gara2 dia x bwk anak saya ke klinik. wahai anak, kaulah kekuatan ku..
IBU BUNTU😢

Sumber:- KRT

P.S. 1 – Padah Tumpang Kereta Dinaiki 4 Gadis. Lelaki Ini DIR0G0L Bergilir² & Dibuang Dalam Semak !!!
P.S. 2 – Gaji RM 1600 Tapi Dah Ada Aset Bernilai SEJUTA Ringgit. Apa Yang Gadis Ini Lakukan Buat Ramai TAKJUB !!!
P.S. 3 – [VIDEO] Apa Yang Pengiring Kereta PM Jepun Ini Lakukan Buat Ramai KAGUM !!!
P.S. 4 – Askar Israel KANTOI Campak SESUATU Di sisi Mayat Warga Palestin Yg Buat Ramai GERAM !!!
P.S. 5 – Bila Tanya Ttg KEKAYAAN. Ini Jawapan Syed Mokhtar Yg Buat Ramai TERDIAM !!!

Tags: , , , ,

Category: Kisah Semasa

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *